Prima Vista

Board of the Prima Vista Limbus linkshell !
 
HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log in  

Share | 
 

 Neyoune's apply

Go down 
AuthorMessage
Neya



Number of posts : 1
Registration date : 2007-09-05

PostSubject: Neyoune's apply   Sun Sep 23, 2007 7:26 pm

1. Character Name: Neya
2. Character's Race: elevaan
3.a Main Job and level: RDM 75
3.b Applicable subjobs and levels: blm 37, nin 37...
4.a Additional 70+ jobs: WHM 75
4.b Applicable subjobs and levels:blm 37...
5. Nation and Rank:Sandy 10
6. Promathia Mission Status: Done

7. Your location and timezone:France
8. When are you usually online (please use GMT +/-): Bon ayé là c'est le moment ou j'en ai marre de parler en anglais // le soir et le week end
9. Where did you hear about Prima Vista?: par un sale moche de pirate qui pue et que je /slap bien haut
10. Why do you want to join Prima Vista?: Pour être avec les gens que j'apprécie et avoir du fun!!!!!!!!!!
11. Is there anyone in Prima Vista who knows you and will vouch for you?: euh.. tt le monde je crois :p
12. What do you expect from Prima Vista?: (elle sert à quoi cette question, sérieux? O.O) même réponse qu'à la 10.

13. Does anyone else have access to your account?: Angelofsorrow
14. Please give us some additional information about yourself: um... que dire... /slap quaryl!!!!!!!!!!!!
Back to top Go down
View user profile
gimilzor

avatar

Number of posts : 18
Registration date : 2007-07-20

PostSubject: Re: Neyoune's apply   Sun Sep 23, 2007 8:59 pm

neyoune cheers
Back to top Go down
View user profile
Shade Netherlence

avatar

Number of posts : 37
Age : 29
Localisation : Hildegarde
Registration date : 2007-06-06

PostSubject: Re: Neyoune's apply   Mon Sep 24, 2007 12:21 am

Neya wrote:

11. Is there anyone in Prima Vista who knows you and will vouch for you?: euh.. tt le monde je crois :p
12. What do you expect from Prima Vista?: (elle sert à quoi cette question, sérieux? O.O) même réponse qu'à la 10.

Nope pas tout le monde =p

Elle sert à montrer que ce questionnaire est un beau copier coller d'une quelconque ls xD
Back to top Go down
View user profile
romaric

avatar

Number of posts : 10
Age : 41
Registration date : 2007-09-06

PostSubject: Re: Neyoune's apply   Mon Sep 24, 2007 9:20 am

yaattaa neyoune^^
Back to top Go down
View user profile
Lodis



Number of posts : 31
Registration date : 2007-06-21

PostSubject: Re: Neyoune's apply   Mon Sep 24, 2007 12:18 pm

Neya wrote:
11. Is there anyone in Prima Vista who knows you and will vouch for you?: euh.. tt le monde je crois :p

La valeur du contre exemple: je vote contre! par simple orgeuil! :p
Back to top Go down
View user profile
darkBAB

avatar

Number of posts : 22
Registration date : 2007-09-04

PostSubject: Re: Neyoune's apply   Mon Sep 24, 2007 12:21 pm

Ohhh neyoune ici o_O

Bon ben une raison de plus pour que je force ma copine a me laisser jouer le lundi :p
Back to top Go down
View user profile
Lodis



Number of posts : 31
Registration date : 2007-06-21

PostSubject: Re: Neyoune's apply   Mon Sep 24, 2007 12:48 pm

Tu demandes la permission?
Smile
Back to top Go down
View user profile
darkBAB

avatar

Number of posts : 22
Registration date : 2007-09-04

PostSubject: Re: Neyoune's apply   Mon Sep 24, 2007 1:19 pm

et oui je suis un homme martyrisé Crying or Very sad
Back to top Go down
View user profile
Lodis



Number of posts : 31
Registration date : 2007-06-21

PostSubject: Re: Neyoune's apply   Mon Sep 24, 2007 1:40 pm

non c'est juste que tu aimes la soumission ma tite babouche!
Back to top Go down
View user profile
quaryl



Number of posts : 4
Registration date : 2007-09-16

PostSubject: Re: Neyoune's apply   Tue Sep 25, 2007 4:06 pm

Clair qu'il aime ca!!!! Quel boulet ce darkbab des iles! tu devrais prendre exemple sur moi afro
Back to top Go down
View user profile
darkBAB

avatar

Number of posts : 22
Registration date : 2007-09-04

PostSubject: Re: Neyoune's apply   Tue Sep 25, 2007 7:04 pm

Bon j'ai faillit dire etre missan je me retien pour cette fois ^^;
Back to top Go down
View user profile
quaryl



Number of posts : 4
Registration date : 2007-09-16

PostSubject: Re: Neyoune's apply   Wed Sep 26, 2007 11:56 am

comment ca tu te retiens! Vieux noob!
Back to top Go down
View user profile
Qua-chan
Admin
avatar

Number of posts : 39
Registration date : 2007-06-06

PostSubject: Re: Neyoune's apply   Thu Oct 04, 2007 11:48 am

qui c'est qui a hacké mon compte quaryl?

Bref tout ça pour dire que ton apply est accepté lol

/slap lodis (/petit smylet rambo)
Back to top Go down
View user profile http://primavista.user-board.net
Sponsored content




PostSubject: Re: Neyoune's apply   

Back to top Go down
 
Neyoune's apply
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» [ANSWERED] Cannot Apply Windows Update
» FREE $100 Gas Card *Illinois only*
» how to use Regular expressions in Web driver along with xpath???
» Run test case in testNG and Eclipse
» Apply changes to all versions / SKU

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Prima Vista :: Recuirement-
Jump to: